Rolig dag!

2011-03-14 - 23:35:23

Idag har vart en rätt bra och rolig och intressant dag! Hade HLR-utbildning i skolan, så nu är jag godkänd för det. Känns rätt häftigt att kunna, jag menar tänk om det nån gång faktiskt skulle behövas? Det är en sån otrolig tillgång, och att få det gratis genom skolan känns fantastiskt! Det kostar ju trots allt en del att gå en sån utbildning som privatperson...

 

Därefter har Barney fått springa och busa i hundgården en sväng idag med, med en Jackrussel! Jättesöta ihop, sprang och jagade pet-flaska tillsammans. Om jag nån gång ska ha en liten hund så är det en Jackrussel jag ska ha. Stor hund i liten förpackning som ägaren till den vovven sa!

 

I övrigt har det vart en rätt lugn kväll, såg precis på Knight & Day, riktigt bra film! Nu ska jag ut med Barney en på en sista kvällspromenad, sen blir det direkt i säng. Examinationsseminarium i form av workshop i skolan imorgon, känns som ett intressant och spännande sätt att visa vad man går för! Hoppas på att det ska gå bra, men jag känner mig riktigt säker på det här så det blir nog inga problem!

 

God natt alla (få men trogna) läsare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0