Design

2011-05-05 - 20:17:05

Har börjat pilla lite med design till vad som troligtvis kommer bli min nya blogg! Kommer finnas på blogger istället, har hittat en bra iphone-app, och tror att jag börjar få kläm på hur jag ska göra designen! Och där har dom fungerande statistik också, det är lite roligt. Här funkar det ju inte alls.

 

Återkommer med nya bloggaddressen när jag har fått klart allt! Tills vidare får ni nöja er med lite sporadiska inlägg här, jag kommer fokusera på att få till en snygg design till den nya nu. Snyggt, enkelt och stilrent vill jag ha det! Så när den väl är uppe kommer jag byta dit, och då kommer det nog bli lite mer kontinuerligt bloggande.

 

Tills dess, håll ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0