Kan väl passa på att skriva ett kvällsinlä...

2011-05-01 - 22:47:45

Kan väl passa på att skriva ett kvällsinlägg såhär precis innan jag ska sova. Eftersom jag inte har med datorn så blir det mobilbloggande, och eftersom blogg.se är så värdelösa med att fram sin iphone-app så blir det skitfult, men det är bättre än inget iaf. Helgen var iaf bra, Bardh kom i torsdags och åkte igår, så i torsdags drack vi lite öl och pratade ikapp och hade intressanta diskussioner och i fredags kom grannen och hennes kille upp på nån öl innan jag, Niklas och Bardh drog vidare till Backstage för ett trevligt avslut på kvällen. Även den här gången kunde jag prata ordentligt med Bardh, det känns som om det blir en del intima samtal när vi är ute på krogen, och jag älskar det. Det känns som om jag har en sann vän i honom, även om vi ändå träffas väldigt sällan och kanske egentligen inte alltid är så bra på att prata. Det känns ändå på nåt sätt som att om det skulle vara nåt så kan jag alltid vända mig till honom. Nåja, det blev en lite sentimental beskrivning av min helg, hur har eran helg varit? Trevlig Valborg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0