God natt!

2011-04-26 - 23:38:56

Efter en bra dag går jag nu och lägger mig för att ladda om inför morgondagen. Det väntas ännu mer ICF-bedömning i skolan, och sen tåget till Göteborg för andra gången på mindre än en vecka! Men den här gången är det mer business än pleasure om man säger så... Jag SKA få jobbet! Även om det som sagt bara är en timanställning, det är ju alltid nåt. Och om jag dessutom kommer in på kursen i sommar blir det ju ännu bättre, besked om det i början av maj.

 

Inte nog med att jag åker till Göteborg imorgon och har en intervju på torsdag morgon, torsdag kväll kommer Bardh! Mycket Falköpingsfolk på en vecka alltså, och det är så jäkla underbart! Det känns som om jag har mina framtidsplaner klara: jag går en utbildning jag gillar, efter den har jag siktet inställt på ett visst jobb där i krokarna, sen får man väl se om det bär tillbaka till Göteborg om ett par år. Jag måste erkänna att jag saknar att bo i Göteborg, men på nåt sätt känns det som om Falköping är mer hemma på nåt sätt. Det känns som om man skulle ha mer att komma "hem" till där än vad jag har i Göteborg nuförtiden.

 

Och nu kommer jag väl få skit för att det låter som om jag inte har något kvar i Göteborg, men det har jag. Det känns bara just nu som om jag faktiskt kanske har lite mer i Falköping. Men som sagt, först skolan och sen kan ju faktiskt resten av framtidsplanerna ändras.

 

God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0