Jag lovar

2011-04-26 - 21:01:43

Det SKA komma en sammanfattning om påskhelgen i Göteborg! Nån gång. Snart. Just nu är jag bara nervös och laddar inför intervjun på torsdag, jäklar vad glad och nervös jag är! Åker ner imorgon eftermiddag och bor hos mamma så jag ska slippa åka så tidigt på morgonen, så det kommer bli dåligt bloggat då med. Jag vet att jag har vart kass på det det senaste.

 

Jag börjar komma in i en sån där period när jag inte riktigt vet om det här med att blogga verkligen är något för mig. Visst, jag tycker det är roligt och så och det r ju kul att kunna gå tillbaka och läsa om vad man har haft för sig och så, men ibland tappar jag gnistan. Det är ju trots allt bara för min egna skull jag har bloggen, jag har liksom aldrig vart ute efter att skaffa massa läsare, att skryta om mitt liv, att få folk att tycka synd om mig eller tycka någonting alls egentligen. Förutom inläggen kopplade till skolan, en del av dom hoppas man ju kan få folk att tänka till lite ibland, men det är inte huvudsaken (och dessutom blir det sällan sådana inlägg).

 

Dags att sluta blogga kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0