Kasst av mig

2011-03-03 - 14:44:47

Jag vet, jag vet, jag har vart värdelös på att blogga det senaste! När man börjar har man massa motivation, tänker att nu jävlar ska jag verkligen hålla igång med bloggandet! Men sen blir det inte riktigt så.

 

Jag tänkte sammanfatta vad som har hänt sen senast med ett bildbombsinlägg. Vilket iofs inte heller blir så mycket eftersom i princip det enda som har hänt är Tattoo Meltdown. Vilket inte är så lite egentligen, det blev en hel del öl, en hel del kul folk, burlesque-show, en tatuering, och massa härligt snack med Bardh! Men ja, här kommer väl bilderna då!

 

Jag satte mig under nålen...



En tatuering börjar växa fram



"Nallebjörnen!"



Nallen igen



Det gick ingen större nöd på mig. Förstod inte riktigt varför alla säger att det gör så ont över ryggraden/upp mot nacken...



Done!



Det härliga gänget från Irezumi Tattoo Studio, Zaragoza, Spanien! Haha det ser ut som om Luis pekar på mina bröst...



Det var Burlesque-show.



Mera Burlesque



Ännu mer Burlesque


Sen hamnade jag, syrran och Jenny på lite vimmelbilder också, och även jag och Bardh hamnade på vimmelbild. Ska leta upp länken till dom bilderna, så dyker det antagligen upp snart också!

 

Hoppas att ni har haft en underbar helg (trots att hela veckan snart är slut) och att ni får trevligt även denna helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0