Ber inte om ursäkt

2011-03-26 - 13:44:12

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt dom senaste dagarna, men det finns ju en rätt självklar förklaring till det. Eftersom Barney kastrerades i torsdags har jag valt att koncentrera mig på honom och se till så han har det bra. Dessutom var mamma här och hälsade på, så vi hade lite annat att stå i också.

 

Kommer antagligen inte bloggas mycket dom närmsta dagarna heller, nu är det mycket Barney-tid som gäller, hjälp vad rastlös han är! Inte konstigt egentligen, han vill nog precis som jag ut på långpromenad i det fina vädret. Men vi får hoppas att solskenet håller i sig så att det är fint när vi väl kan komma igång med lite längre promenader, allt eftersom att han läker ordentligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0