Jag vill vinna en ny kamera!

2011-02-19 - 16:38:25

Eftersom Barney för ett tag sen tuggade sönder sladden till min kameraladdare och den är helt urladdad, så kan jag inte ta några bilder längre. Och en blogg utan bilder är ju jättetråkigt! Även om jag inte bloggar sådär jätteofta eller om så viktiga saker, så är det ju ändå kul att kunna ta kort på vad som händer i vardagen, och framförallt visa hur stor Barney har blivit! Och bilder på nya lägenheten hade vart kul att få upp. Och än är det ingen som har sett hur jag har klippt mig. Och ja, jag saknar min kamera helt enkelt!

 

Dennis M har en tävling på sin blogg, HÄR, och ja, jag vill gärna vinna.

 

Och med tanke på hur kasst det har vart med bilder det senaste får ni väl få en gammal bild igen då...

 

Från Johan och Kristinas halloweenfest, jag försökte likna en zombie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0