Egentid

2011-02-19 - 16:24:04

Ungefär för första gången sen vi flyttade till Trollhättan har jag nu äntligen lite egentid! Han är iväg och kollar in skatehallen, så jag har två timmar heeeeelt för mig själv! Med Barney också då förstås. Känns toppen, jag har faktiskt saknat att kunna få vara lite ensam ibland. Bara en liten stund då och då, det behövs! Speciellt nu när jag inte har vart i skolan den här veckan, då blir det ännu mer tydligt att man inte får nån tid för sig själv.

 

Nu ska jag njuta av tiden och se på Berny Pålssons dokumentärfilm, kan bli riktigt intressant! Jag hoppas den är intressant iaf, i så fall återkommer jag antagligen med reflektioner.

Postat av: systeryster

hon har gjort dokumentärer har jag för mig..dome mkt bra båda...även hennes böcker.. me nu har d gått åt helvete.. knarkar gör hon igen..å d som man fick se i dokumentären om hennes kille stämde tydligen inte.. han var ett riktigt psyko som hon anmälde åsådär... hon hadde en blogg där man kunde följa men nu har hon lagt ner den tyvärr...

2011-02-19 - 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0