Dagen

2011-02-14 - 21:08:00

Han hade som väntat ingen aning om vad det var för dag idag. Men men, sån är väl han. När jag påpekade gick han bort till Coop och köpte choklad, och nu ska vi väl snart se en film. Woho, vilket firande jämfört med alla som går ut och käkar romantisk middag eller hittar på roliga saker.

 

Jag förväntar mig inte mycket, det här är ju egentligen inget för mig, men nåt litet hade vart kul ändå, bara en liten gest som visade att han kom ihåg och att han tänker på mig.

 

Nåja, det blev en tur till hundgården med Barney iaf, alltid nåt. Nåt som var svinkallt. Men han var glad och sprang omkring och busade och hade sig! Börjar lyssna liiiiite liiiite bättre på inkallning nu iaf!

 

Näe, om jag skulle ta och försöka få sett den där filmen så jag får sova snart. Mycket bättre blir nog inte den här jäkla överdrivna dagen.

Postat av: systeryster

jag skicka ett sms till min gubbe jag..å fick ett till bax.. d va vår alla hjärtans dag.. ska väll se om den firas i helgen ist då jag fått pengar...

2011-02-14 - 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0