Sol

2011-04-09 - 13:19:22

Jag tror att jag bosätter mig på balkongen med en bok idag. Åh så härligt väder!

 

Såna här dagar önskar man verkligen att man bodde i Falköping igen, tänk vad enkelt det hade vart att bara gå och sätta sig på Fåraberget precis bakom huset, dricka lite öl med folk man tycker om, lyssna på musik, och framförallt kaffefrukosten ute i solen! Och gårdsfesterna på 23an, det var så härligt!

 

Nu blir det nog inga fler gårdsfester på 23an, typ alla har ju flyttat därifrån nu... Nåja, jag har annat att se fram emot istället! Som spelningen i Göteborg som är om exakt två veckor, Bardh som kanske kommer hit och hälsar på om 3 veckor, och min alldeles underbara Camilla som flyttar hem till Göteborg om en månad ungefär!

 

Trots hosta och slemmig hals och världens huvudvärk är jag på rätt bra humör idag, hej underbara sol och härliga händelser jag har att vänta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0