Jösses

2011-04-12 - 20:54:09

Missade nästan att det var hockey idag. Nåja, får se sista perioden iaf, och när jag kom in i det ca 3 minuter kvar av andra perioden så stod det fortfarande 0-0, så några mål har man ju inte missat iaf. En period hockey och lite kaffe, sen kanske nåt avsnitt av nån serie och därefter blir det definitivt sängen! Om inte direkt efter hockeyn, jag är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Inte för att det har nån större betydelse, även om jag skulle gå och lägga mig tidigt kommer jag antagligen ha svårt att somna. Och att sova genom natten. Det här börjar bli jäkligt jobbigt!

 

Och jag vet, kaffe såhär på kvällen är inte alls nån bra idé då, men jag är i stort behov av kaffe, hoppas att det kan lindra huvudvärken. Det brukar göra det när jag inte har druckit så mycket kaffe under dagen, nu blir det ju som sagt inget kaffe i skolan så då försvinner 2-3 koppar om dagen. Imorgon blir det garanterat en termos kaffe med till skolan!

 

Åter till hockeyn, sedan god natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0