Cogito, ergo sum

2011-04-04 - 00:27:36

Jag tänker, alltså finns jag.

 

Ett mycket bra latinskt uttryck. Ifall man skulle börja tvivla alltså.

 

Men dom gångerna man inte vill tänka då? När man bara vill stänga av, glömma och förtränga? Det finns ju faktiskt dom tillfällena också, finns det bra uttryck för det med?

 

Nog med kvällsfilosofier som egentligen inte passar in i kategorin socialpsykiatri, nu går jag och lägger mig.

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Jag får ju väldigt många kommentarer så ja, när det gäller anmälningar till bloggtävlingar så blir det tyvärr samma svar men annars försöker jag vara så personlig som möjligt :)



Jag är bara glad att det passade dig bra just nu och att du inte tog illa upp du är ju superfin på bilderna i din header så du lever ju upp till det ;)



Vad glad jag blir att du läser min blogg dina ord värmer. Kram på dig

2011-04-04 - 01:22:26
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack för din fråga söta du, ska försöka besvara den så fort som möjligt! Kommer skriva en kommentar då :)

2011-04-04 - 02:33:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0